TERMENI SI CONDITII

Acest website (numit in continuare "site", "website", "platforma") este operat de Cabinet Individual de Psihologie Violeta Dumitrescu, cu sediul în str Baia de Arama nr.1, Bl B sc 2, et 5, ap. 80, sect 2, Bucuresti, Cod Unic de Înregistrare 31489994 (“CIP.VD”).

Prezentul document, intitulat “Termeni si Conditii”, stabileste conditiile in care o persoana fizica interesata (“Utilizatorul”) poate solicita si obtine, prin intermediul Platformei, prestarea serviciului de catre Furnizori, precum si drepturile si obligatiile partilor. Accesare si folosirea Platformei de catre Utilizator este conditionata de respectarea prevederilor prezentului document, astfel cum sunt detaliate mai jos. Prin utilizarea Platformei, Utilizatorul isi asuma cunoasterea si acceptarea in totalitate a acestor Termeni si Conditii. In cazul in care Utilizatorul nu doreste sa accepte Termenii si Conditiile prezentate mai jos, inclusiv modificarile/completarile acestora, trebuie sa inceteze sa mai foloseasca Platforma si Serviciile. Accesul in retea se face numai pe baza de parola si ID utilizator, de catre specialistii colaboratori, pe baza de contract de colaborare cu CIP.VD si de catre Utilizatori/Vizitatori care au citit si au acceptat termenii si conditiile de furnizare a serviciilor care vor contine obligatoriu drepturile si obligatiile fiecarei parti, actionand ca un contract de prestari servicii, in conditiile legii.

1. DEFINITII

1.1 Utilizator: orice persoana fizica care acceseaza Platforma;

1.2 Furnizori: profesionisti independenti care livreaza servicii prin Platforma, exclusiv responsabili pentru serviciile pe care le furnizeaza;

1.3 Platforma: website care faciliteaza conectarea Utilizatorilor (care au creat un cont pe acest site) cu specialistii in vederea furnizarii Serviciilor. Platforma este administrata de CIP.VD si poate fi folosita de Furnizor si de Utilizator pentru prestarea Serviciilor si vizualizarea istoricului interactiunilor dintre ei (cu exceptia comunicarilor audio-video, care nu se inregistreaza).

1.4 Servicii: Sunt detaliate la sectiunea dedicata din Platforma. Furnizorii ofera Utilizatorului prin Platforma servicii de informare pe teme de sanatate mentala, avand urmatorul inteles: informatii cu caracter general ce pot avea legatura cu anumite afectiuni de natura psihica, dar care NU pot fi interpretate in sensul in care ar reprezenta un consult clinic de specialitate. Utilizatorul intelege si recunoaste faptul ca nu va beneficia de o consultatie psihologica cu privire la eventualele sale probleme mentale sau ale altor persoane, nu va beneficia de un diagnostic de specialitate, nu va beneficia de indicatii de tratament pentru eventuale afectiuni. Furnizorii ofera Utilizatorului informatii pe probleme psihologice generale si chiar pe probleme psihologice particulare, unde posibilitatile tehnice, expertiza si cunostintele o permit. In toate cazurile in care situatia psihica a Utilizatorului se degradeaza sau in cazurile in care Furnizorul considera necesar, acesta din urma recomanda Utilizatorului sa apeleze la serviciile unui psihiatru/ unei clinici de specialitate/ unui spital pentru investigatii, diagnostic si tratament. Serviciile oferite de Furnizori sunt de natura informativa, avand un rol educational si nu pot fi asimilate, in nicio situatie, ca fiind evaluari clinice de specialitate sau diagnostic de specialitate.

1.5 Contract: Contractul incheiat intre Utilizator, operatorul Platformei si Furnizor, conform acestor Termeni si Conditii, cu scopul ca Utilizatorul sa poata solicita Serviciile Furnizorului, iar acesta din urma sa ofere Serviciile sale Utilizatorului.

1.6 Date cu caracter personal: orice informaţii privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identităţii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale, in sensul Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date („GDPR”).

2. INREGISTRAREA IN PLATFORMA

2.1 Prin inregistrarea in Platforma, se considera ca Utilizatorul a luat la cunostinta si este de acord cu prevederile acestor Termeni si Conditii si cu Politica de Confidentialitate. Inregistrarea in Platforma reprezinta consimtamantul expres si neechivoc al Utilizatorului cu privire la incheierea Contractului dintre Furnizor, operatorul Platformei si Utilizator.

2.2 Contractul dintre Utilizator, operatorul Platformei si Furnizor se incheie doar in urmatoarele conditii: a) Utilizatorul a implinit varsta de 18 ani la data inregistrarii; b) Utilizatorul acceseaza site-ul www.webadviser.ro, reprezentand adresa web la care poate fi accesata Platforma; c) Utilizatorul isi creeaza cont prin completarea campurilor formularului de inregistrare; d) Utilizatorul stabileste datele de logare (username si parola) cu care va accesa Platforma. e) Utilizatorul citeste documentul Termeni si Conditii si declara, prin bifarea campului corespunzatoar, ca este de acord cu prevederile documentului mentionat; f) In cazul in care datele de logare ale Utilizatorului au fost compromise (furt, pierdere etc.), Utilizatorul va accesa butonul “Ai uitat parola” din Platforma si va primi automat pe adresa de email inregistrata un link pentru schimbarea parolei de logare.

2.3 Contractul se considera incheiat la momentul la care Utilizatorul creeaza contul si a acceptat prevederile acestor Termeni si Conditii.

3. COSTURILE SUPORTATE DE UTILIZATOR

3.1 Accesarea Platformei si inregistrarea in Platforma reprezinta servicii gratuite, pentru care Utilizatorul nu trebuie sa plateasca.

3.2 Pentru Serviciile oferite de Furnizori, Utilizatorul va cumpara in avans credit prin intermediul Platformei.

3.3 Intrucat accesul la Platforma si Servicii necesita conectivitate la internet, Utilizatorul va suporta in continuare costurile utilizarii serviciilor de internet, astfel cum au fost stabilite de furnizorul de internet/telefonie mobila.

4. PLATA SERVICIILOR

4.1 Plata Serviciilor se realizeaza prin achizitia de credite.

4.2 Plata se efectueaza in avans.

4.3 Actualizarea creditului dupa achizitionarea acestuia se va face in timp real, creditul neconsumat va ramane valabil in contul clientului pe toata perioada functionarii site-ului www.webadviser.ro si atata timp cat clientul isi mentine contul activ.

4.4 Prestarea Serviciilor: Serviciile achitate in avans sunt efectuate de Furnizor prin intermediul Platformei. Plata efectuata acopera doar Serviciul achitat. In cazul in care apar neintelegeri/neclaritati referitoare la plata si/sau la Serviciile achitate, Utilizatorul sau Furnizorul pot cere detalii/informatii la adresa de e-mail: office@webadviser.ro.

4.5 Operatorul de plati: Plata online cu cardul se realizeaza prin operatorul de plati C SOLUTIONS SRL (plationline.ro), folosind cardurile de tip Visa/Mastercard ce permit plati online (au cod CVC, CVC2). Platforma redirectioneaza Utilizatorul catre portalul de plata online al C SOLUTIONS SRL. Platforma nu inregistreaza sau stocheaza nici o informatie despre cardul bancar utilizat pentru efectuarea platii.

4.6 Dreptul la retragere: a) Utilizatorul beneficiaza de dreptul de a anula o programare cu cel tarziu cu 24 ore inainte de data si ora programata pentru efectuarea Serviciului, accesand sectiunea “Programarile mele” din Platforma. In cazul in care Utilizatorul nu anuleaza programarea in termenul de mai sus, si nu se prezinta la efectuarea Serviciului, creditul aferent programarii va fi retras. b) Utilizatorul poate solicita restituirea creditului achizitionat in avans. Cererea de restituire a creditului se face printr-o solicitare transmisa la office@webadviser.ro. In solicitare se va mentiona numarul tranzactiei care se doreste restituita. Suma va fi restituita doar in situatia in care tranzactia intiala a fost acceptata la plata si creditul apare in Platforma.

4.6. In cazul in care Furnizorul nu poate oferi Serviciul la data stabilita, Utilizatorul are posibilitatea sa solicite restituirea sumelor achitate sau, de comun acord cu Furnizorul, reprogramarea prestarii Serviciului.

4.7. Furnizorul ofera Serviciul Utilizatorului in timp real, prin intermediul Platformei on-line sau, in baza unei programari efectuate prin intermediul Platformei.

4.8. Serviciul on-line va fi furnizat in format electronic, prin: interactiune audio-video. Nu se considera prestare de serviciu mesajele on-line instant (chat/messenger) sau mesajele asincron (raspunsul este furnizat ulterior solicitarii, nu imediat).

5. DECLARATII SI LIMITARI.

5.1 Furnizorul declara ca detine toate calificarile profesionale in vederea prestarii Serviciilor.

5.2 Prin solicitarea prestarii Serviciilor, Utilizatorul isi exprima alegerea si increderea in ceea ce priveste Furnizorul si Serviciile acestuia.

5.3 Continutul pe care il primeste Utilizatorul de la Furnizor va fi folosit numai in scop informational si nu are dreptul de a transmite unui tert informatiile primite, asumandu-si intreaga raspundere pentru o astfel de transmitere neautorizata.

5.4 In niciun caz, Platforma nu poate fi folosita pentru situatii medicale de urgenta. In cazul in care Utilizatorul are nevoie de ingrijiri medicale de urgenta, va apela la numarul de urgenta 112. Utilizarea Platformei in cazul in care Utilizatorul se afla intr-o situatie de urgenta atrage intreaga raspundere a Utilizatorului.

5.5 Furnizorul va actualiza in mod constant si corect, pe Platforma, datele si intervalele orare disponibile pentru prestarea Serviciilor, precum si pentru situatiile in care se creeaza suprapuneri cu Serviciile programate pentru alti Utilizatori.

5.6 Utilizatorul intelege faptul ca Furnizorul nu are obligatia de a verifica, actiona si nu raspunde cu privire la: a) corectitudinea sau veridicitatea datelor declarate de catre Utilizatorul ce acceseaza Platforma si/sau solicita Servicii; b) continutul care este accesat de catre Utilizator prin intermediul Platformei; c) interpretarea sau utilizarea de catre Utilizator a continutului Platformei si/sau a Serviciilor; d) actiunile pe care le ia Utilizatorul ca urmare a accesarii continutului de pe Platforma sau ca urmare a primirii Serviciilor;

e) continutul sau acuratetea, conformitatea cu dreptul de autor, legalitatea sau decenta materialelor/informatiilor care se regasesc pe link-urile care trimit catre alte site-uri.

5.7 Platforma este pusa la dispozitia Utilizatorilor „ca atare”, „cu toate viciile” si „astfel cum acestea sunt disponibile”. Operatorul Platformei nu garanteaza expres sau implicit Platforma sau Serviciile. Serviciile oferite nu beneficiaza si nu dau dreptul la orice garantie, inclusiv orice garantii de comercializare, calitate satisfacatoare, precizie pentru un scop sau nevoie speciala. Furnizorul nu garanteaza ca rezultatul care poate fi obtinut din utilizarea Serviciilor va fi eficient, sigur sau precis sau ca va intruni cerintele Utilizatorului.

5.8 Utilizatorul intelege faptul ca furnizarea Serviciilor poate fi modificata/incetata si intelege ca Furnizorul nu este raspunzator pentru aceasta.

5.9 Operatorul Platformei nu isi asuma raspunderea pentru intreruperi ale functionarii Platformei in vederea realizarii imbunatatirilor, mentinerii la o stare optima de functionare, lipsa functionarii internetului sau a altor situatii in care Platforma nu poate fi accesata din cauza erorilor tehnice ce nu sunt sub controlul operatorului Platformei.

5.10 Operatorul Platformei si/sau Furnizorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio dauna indirecta, speciala, incidentala care rezulta din utilizarea, sau incapacitatea de a utiliza Platforma.

6. DURATA SI INCETAREA CONTRACTULUI

6.1 Contractul se considera incheiat pentru o perioada nedeterminata, Utilizatorul avand posibilitatea de a inceta folosirea Platformei in orice moment.

6.2 Operatorul Platformei isi rezerva dreptul de a suspenda sau inceta imediat accesul la Platforma a unui Utilizator in orice moment si fara notificare: a) in cazul in care constata sau are suspiciuni serioase cu privire la faptul ca Utilizatorul nu respecta prevederile Termenilor si Conditiilor; b) in cazul neaccesarii Platformei pentru o perioada indelungata de timp, respectiv 10 ani, cu notificarea prealabila a Utilizatorului la datele de contact/adresele puse la dispozitie de catre acesta; c) in cazul in care dovedeste in mod constant un comportament neserios, prin efectuarea de anulari repetate sau prin renuntarea repetata la Servicii (minim 4 programari anulate/renuntate intr-o luna calendaristica).

6.3 Dupa incetarea Contractului, Utilizatorul intelege ca nu mai poate folosi Platforma si este de acord sa nu incerce acest lucru.

6.4 Orice prelucrare de date cu caracter personal ale Utilizatorului se face in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in modalitatea si prin mijloacele prevazute in Politica de Confidentialitate.

6.5 Utilizarea Platformei, prestarea Serviciilor, incheierea, executarea si incetarea Contractului sunt guvernate de legea romana.

6.6 Orice disputa rezultata din folosirea Platformei se va solutiona pe cale amiabila, dovedita prin inscrisuri. In cazul in care partile nu ajung la un acord, intr-un termen de maxim 60 de zile de la declansare, disputa va fi definitiv solutionata de instantele romane competente.

6.7 Utilizatorii, in calitatea lor de consumatori, nu pot renunta la drepturile lor conferite de lege. Orice clauze contractuale care inlatura sau limiteaza drepturile conferite de lege consumatorilor nu vor produce efecte cu privire la acestia.

7. SERVICIUL DE VIDEO-SESIUNE

7.1 Serviciile vor fi prestate prin interactiuni audio-video intre Furnizor si Utilizator. Comunicarea audio-video, audio, video si/sau text („Sesiunea”) se desfasoara strict prin intermediul Platformei, folosind datele de conectare alese de Utilizator. Atat Utilizatorul, cat si Furnizorul trebuie sa aiba cont pe Platforma si sa fie autentificati pentru a putea comunica prin mijloace audio-video.

7.2 Platforma nu inregistreaza in niciun fel si in nicio modalitate interactiunile audio-video dintre Utilizator si Furnizor. Utilizatorului si Furnizorului le este interzisa inregistrarea Sesiunii prin orice alte mijloace tehnice, orice incercare de inregistrare fiind considerata o incalcare a drepturilor legale ale partii care este inregistrata fara a avea cunostinta despre acest lucru, si fara a-si da acordul pentru a fi inregistrata.

7.3 Sesiunea nu inlocuieste si nu constituie un substitut pentru consultul medical de specialitate dintr-o unitate specializata. Sesiunea de tele-medicina este limitata, in sensul ca permite Furnizorului sa efectueaze o evaluare doar pe baza informatiilor digitale la care poate avea acces prin acest canal de comunicare, si orice informatie oferita Utilizatorului reprezinta o informatie medicala cu caracter general si nu constituie in nicio situatie diagnostic sau consultatie medicala.

7.4 Utilizatorul este responsabil sa ofere informatii cat mai complete si corecte in relatia cu Furnizorul si intelege ca Serviciile furnizate prin Sesiune se bazeaza strict pe informatiile primite de la Utilizator. Furnizorul isi declina orice responsabilitate daca Utilizatorul nu respecta recomandarile primite, sau daca informatiile primite de la Utilizator au avut omisiuni sau au fost false.

7.5 Sesiunea nu poate fi utilizata pentru cazurile in care Utilizatorul sufera de o afectiune care reprezinta o urgenta medicala. Pentru situatiile de urgenta, Utilizatorul va apela serviciile de urgenta la numarul de telefon 112.

7.6 Sesiunea nu permite si transferul de fisiere dintre Utilizator si Furnizor.

7.7 In timpul sau ulterior Sesiunii, Furnizorul nu va completa un raport de evaluare.

7.8 In timpul sau ulterior Sesiunii Furnizorul poate recomanda Utilizatorului sa efectueze analize sau investigatii, sau sa solicite alte Servicii, pentru o alta specialitate sau pentru un control de evaluare a rezultatelor recomandarilor primite.

7.9 Platforma pune la dispozitie Furnizorului si Utilizatorului un canal de comunicare audio-video prin care acestia pot face schimb de informatii, pe baza carora Furnizorul transmite Utilizatorului informatii generale si/sau recomandari. Responsabilitatea pentru informatiile schimbate revine strict participantilor. Utilizatorul intelege si este de acord ca aceste recomandari sunt acordate doar in urma informatiilor limitate la care Furnizorul a avut acces, neconformitatea recomandarilor cu situatia reala nefiind responsabilitatea Furnizorului.

7.10 Pentru Sesiune, atat Furnizorul cat si Utilizatorul trebuie sa detina o conexiune la internet.

7.11 Furnizorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru orice situatie in care comunicarea nu este posibila (total sau partial) sau pentru calitatea comunicarii audio si video. In cazul in care Sesiunea nu s-a putut desfasura din motive tehnice, si costul sesiunii a fost achitat de catre Utilizator, Furnizorul va face tot posibilul sa reprogrameze Sesiunea, insa nu poate oferi garantii asupra acestui lucru, sau al datei si orei urmatorului loc disponibil.

7.12 Conditiile de anulare, cele de plata online, precum si cele de returnare a contravalorii Serviciilor respecta conditiile generale de utilizare a Serviciilor Platformei, asa cum sunt descrise in acest document.

7.13 Pentru informatiile si datele transmise intre Utilizator si Furnizor prin comunicarea audio-video, se aplica prevederile Politicii de Confidentialitate.

8. MODIFICAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR

8.1 Operatorul Platformei isi rezerva dreptul de a modifica/completa prezentul document in orice moment, in functie de schimbarile legislative, de modificarile aduse Platformei sau Serviciilor. Documentul modificat va fi urcat pe Platforma si produce efecte de la momentul publicarii.

8.2 Utilizatorul are obligatia de a consulta in mod constant Termenii si Conditiile, iar prin continuarea folosirii Platformei, ulterior oricaror modificari, Utilizatorul este de acord sa le respecte.

9. DIVERSE

9.1 Platforma, Serviciile, incluzand, insa fara limitare la: orice modificari, completari, revizuiri si/sau derivate ale acestora, drepturi de proprietate intelectuala conexe sunt protejate de dreptul de autor, marca si alte reglementari legale nationale si tratate internationale, si niciuna dintre prevederile prezentelor Termeni si Conditii nu confera Utilizatorului vreun drept de proprietate intelectuala cu privire la acestea.

9.2 Utilizatorul intelege faptul ca tarifele cu privire la Servicii sunt in intregime suportate de acesta si ca orice disputa intre acesta si Furnizor va fi solutionata conform prevederilor prezentului document.

9.3 Utilizatorul intelege sa nu foloseasca datele si informatiile disponibile pe Platforma in alt scop decat personal.